Přibíráme jídelníček 1. – 4. týden

Tak jste se konečně dočkali. Je zde další velmi očekáváný díl oblíbeného seriálu přibíráme s Milesem. Dnes přinášíme podrobný první jídelníček pro 1. – 4. týden. Jídelníček vypracoval přední odborník na fitness a kulturistiku.


Přinášíme další díl oblíbeného seriálu o přibírání – seriál přibíráme s Milesem.

Jídelníček – 1. – 4. týden

1. v den tréninku od 18.00

08:00

 

08:30

 

09:30

  1. 1 balení piškotů (s pudinkem – nejlépe ve vodě)
  2. 80-100g ovesné vločky, rozinky, ořechy, ovoce, med …
  3. 100-150g těstovin s ovocem, nebo s ořechy, skořicí, medem, přesnídávkou
  4. 100-150g rýže s ovocem, nebo s ořechy, skořicí, medem, přesnídávkou

 

10:00, 11:00

 

12:00

 

12:30

  1. 200g masa (cca. 35g bílkoviny, nejlépe kuřecí, krůtí, rybí, telecí, hovězí svíčková, vepřová panenka – upravené bez tuku) se zeleninou a s přílohou (nejlépe rýže, těstoviny, vařené brambory)
  2. 200g tuňák ve vl. šťávě (ve vodě), zelenina, příloha (nejlépe rýže, těstoviny, vařené brambory)
  3. 200g sójové maso, zelenina, příloha (nejlépe rýže, těstoviny, vařené brambory)

 

13:00, 14:00

 

15:15 – 15:30

 

  1. rýžové burisony (zapečené v mikr. troubě nebo s malým množstvím medu nebo ovoce) (1 balení)
  2. 150g ovoce (např. banán, kiwi, jablko…)
  3. 1 balení Rácio chlebíčky nebo Raciolky (jablkové, karamelové – 2 balení)

16:00, 17:00

 

17:30

 

18:00- 19:00

 

19:30

 

20:00- 20:15

  1. 5-6ks vařené vaječné bílky (max. 2 žloutky!) se zeleninou a s křenem, česnekem…, 120g rýže (pokud nechcete přibírat za každou cenu – zde přílohu vynechejte)
  2. 150g masa se zeleninou, se 120g těstovin (kuřecí, krůtí, rybí, telecí, h. svíčková, v. panenka – upravené bez tuku)
  3. 150g tuňák ve vl. šťávě (ve vodě) s 120g rýže

 

21:00, 22:00

 

22:30

  1. 3-4ks vařené vaječné bílky (bez žloutku) se zeleninou (s křenem, česnekem…), bez přílohy
  2. 150g rybí filé (neobalované, upravené bez tuku) bez přílohy, zelenina
  3. 150g jogurt, kys. podmáslí, kefír nebo tvaroh bez tuku

 

23:00, 23:30

 

před spaním

 



Vydáno dne 15.02.06 - publikoval: Miloslav Lujka

Přidat si článek Přibíráme jídelníček 1. – 4. týden do záložek: post this at del.icio.uspost this at Diggpost this at Google Bookmarks

Komentář

  1. Opatrně s pangaminem

    Radím opatrně užívat pangamin, kupř. já jestliže sním denně víc než 1 tabletu pangaminu, tak dostanu kvalitní řídký průjem. Zrovna včera jsem vyzkoušel sníst v průběhu dne pár tablet a asi hodinu po čtvrté tabletě to začalo. Nemusel jsem mockrát, jen třikrát a pak ještě dvakrát dnes ráno, ale narušilo to můj vypracovaný jídelníček a znehodnotilo včerejší přijaté živiny na nízkou úroveň. chudák tělíčko, z čehopak má dál růst!

    bývalý hubený Ludvík · 7.08.08 · #

  2. Pozor na pangamin

    Cim vice promyslim svuj jidelnicek, tak vidim, jak zalezi nejen na podstatnych vecech, ale i na malickostech. Nestaci se ridit jen obecnymi radami – rano vlocky, kazde dve hodiny jidlo, atd. Zalezi i na tom, jestli vlocky preleju varici vodou, nebo jen horkou, kolik vody do nich naleju (ridkou smes snim rychlejs, ale zas musim treba na dvakrat, do misy se toho tolik nevejde a caka to).

    Tez mam pripominku k uzivani pangaminovych tablet. Ja kdyz snim vic nez 3 tablety tak se poseru. Take jsem jiz mel nekolikrat ridky prujem, jako kdybych se pochcal ze zadku, tekla mi z nej skoro voda, takova nazloutla, ani nesmrdela, ani moc nespinila. Abyste vedeli ja totiz peclive prohlizim svoje exkrementy a podle tojho upravuju jidelnicek. Nezalezi jen na jejich barve konzistenci a zapachu, ale i na dalsich vecech. Kdo ma zajem, napiste mi na email, pobavime se o tom trosku do podrobnosti.

    Muzu poslat i nejake fotky, koupil jsem si digitalni fotacek, necha se na nej natacet i video. Popripadne se muzem domluvit i na osobnim setkani v nekterem fitku, probirat tyhle intimnosti pres anonymni internet neni to prave. Rad si povidam o techto vecech v ponekud komornejsim prostredi. Muzu zadarmo zkontrolovat i Tvoji stolici, chlape, a dat Ti cenne rady pro upravu jidelnicku.

    Karolko

    Karol Lacko · 14.08.08 · #

  3. Ahojte. Prosím Vás o upřesnění víše uvedeného jídelníčku. Za prvé: To asi chápu dobře, že když tam je vypsaných více možností 1.2.3.4 tak stačí jedna věc? :-) nebo mám spořádat všechny body? A za druhé: v úvodu se píše: “ v den tréninku od 18:00. Co tedy jiné dny? Díky za odpovědi na mé blbé dotazy.

    Snaake · 6.10.08 · #

  4. koukám, že články už jsou staršího data vydání, ale někdo zapomněl doplnit další dny… např když by mi vycházela možnost chodit cvičit dopoledne, jak se mám cpát? A co si dát navíc, nebo vynechat, když necvičím (začínám, takže posilovat budu třikrát týdně)? Dík

    Jirka K · 29.01.09 · #

  5. Ahoj Milesi!!!
    Potřeboval bych poradit s výživou… Už asi půl roku chodím do posilovny a s počátku jsem to kombinoval i s plaváním…. Ale v současnosti chodím jen do posilovny 3x až 4x týdně asi od 17h do 19h…..Vážím 80kg a měřím 190cm. Četl jsem toho na internetu spoustu, ale stále nevím pro co se rozhodnout a jak si sestavit jídelníček speciálně pro mě…(a pokud je to možné, s počátku bez Amina) Předem dík za odpověď.

    — Petr · 6.05.09 · #

  6. A k tomu na zapití vodu z vodovodu nebo minerálku. Já teda preferuju ondrášovku jemně perlivou. Píšou, že je středně mineralizovaná, z čehož usuzuji, že mi v žaludku nevznikne krápníková jeskyně :-) Ale fakt, je dobrá.

    kateřina tučková · 24.08.10 · #

  7. Zdravím Vás, Milesi,

    obracím se na Vás jako na odborníka v oblasti výživy ve fitness.Po zánětu tenkého střeva jsem z váhy 65kg/178cm,33% sval.hmoty zhubla na pouhých 46kg.:-( Dokážete mi prosím navrhnout vhodný jídelníček, event.trénink, který by mě zase vrátil do formy?
    Mnohokrát děkuji.

    S pozdravem

    Martina K., 29let

    Martina K. · 23.03.12 · #


Jaký je opak dne?

Fitness menu