Ovesné vločky - levná snídaně

Ovesné vločky jsou vynikající sacharidová snídaně. Pokud chcete ušetřit – obzvlášť pokud jich jíte hodně – tak jsme pro vás připravili jeden tip. Opět nic pro mlsné jazýčky! :) Úspora může převyšovat 13.000,– CZK


Pokud máte občas hlouběji do kapsy tak si lze připravit “vločkovou” snídani po “domácku” ;)

Porce

64 porcí (po 150 gramech)

Doba přípravy

Zhruba 120 minut – ale záleží na tom jak rychle umíte “pytlíkovat”

Ingredience

Celkem 9,6kg – vezměte si sebou velkou tašku ;)

Co potřebujete za nástroje?

Příprava

Balení ovesných vloček

záleží na tom kolik toho spořádáte :) kulturisti a ti co cvičí spořádají zhruba 150 – 200g k snídani – takže osobně doporučuji balit po 150g a dívky si to můžou sníst na 2x. Jde o to aby vás nestáli více sáčky než jejich obsah. Balení je skutečně na dlouho :) lze urychlit tím že nebudete každý pytlík vážit ale pojedete podle naběraček. Ideální je každý pytlík po naplnění svázat uzlíkem a uložit na místo.

Cena ovesných vloček?

Kolik vlastně ušetříte? No počítejte se mnou za předpokladu že *denně sníte 150g vloček *

Cenu směsi jsme vypočítali:

Potravina ks Cena za 1ks Cena celkem
Sušené banány 2 99 198
Hrozinky 2 65 130
Ovesné vločky 10 7,9 79
Burizony 10 6 60
Celkem 467
Potravina Množství 1ks Počet ks pro 150g Cena 1ks Cena 150g
Corny 50g 3 15,- 45,-
Emco mussli 420g 1/2.8 45,- 16,-
Naše směs 9600g 1/64 467,- 7,29

Takže jak sami jistě vidíte tak naše směs vítězí. Chuťově je na tom zhruba stejně jako Emco mussli – pro někoho možná ještě o kousek hůře.

Úspora na ovesných vločkách

Úspora u 1 snídaně o 150g

oproti Corny tyčinkám oproti Emco mussli
37,7 8,7

Úspora za 1 měsíc 30 snídaní o 150g

oproti Corny tyčinkám oproti Emco mussli
1.131,- 261,-

Úspora za 1 rok 365 snídaní o 150g

oproti Corny tyčinkám oproti Emco mussli
13.760,5 3.175,5

No a pokud to zkousnete tak si za 13.760,5 můžete koupit už i něco na sebe a v případě druhém 3.175,5 to je už na vás :)

Celková roční úspora na snídaních může činit až: * 13.760,5 CZK

Skladování

Skladujte v suchém prostředí – ideální v nějaké skříňce kde máte dlaší dobrůtky. Vločky nesmí navlhnout nebo chytnou plíseň. Nabalte a spočítejte si tolik kolik sníte zhruba během měsíce – osobně bych nedoporučoval skladovat o moc déle.

Tipy

Servírování

Do misky vysypete obsah sáčku – směsi – a spaříte vřelou vodou z rychlovarné konvice – ale jen zlehka protože jinak budete muset cedit a veřte že ta voda není moc dobrá. Na závěr můžete zpařenou směs posypat grankem a zamíchat.

Snad jen dodám že tato snídaně by měla splňovat všechny předpoklady zdravého a výživného sacharidového pokrmu s minimem tuku (pokud nepřidáte tuny granka) avšak chuť není skutečně nic moc. Možná vám tu chuť vynahradí ušetřené korunky.

A takhle to vypadá u nás doma :)

Přeji “dobrou” chuť!



Vydáno dne 7.10.05 - publikoval: Miloslav Lujka

Přidat si článek Ovesné vločky - levná snídaně do záložek: post this at del.icio.uspost this at Diggpost this at Google Bookmarks

Komentář

  1. hele ver ze si to nepsal marně. bude hur a bude bida . a tohle dyz se dobre nachysta tak to šmakuje . ze hlad je nejlepsi kucharka plati .vlocky s cukrem samotne se taky daji a za usetrene penize si muzu koupit cigara takze pro me osobne je dulezite ze se vydatne najim a muzu v klidu vycucat cigarek kolik chcu :) misto nejakych drahych kokin

    — kubazduba · 8.03.10 · #

  2. Vločky s mlékem a lžíci medu, a je to i dobré, na rozdíl od vloček rozmáčených ve vodě :)

    — Ash · 21.07.10 · #

  3. No ja se s tim tak neparu. 100g vlocek v mixeru nasekam na prach, pridam trochu cukru a kreatin, pak pridam vodu a protrepu to v sejkru a na nekolikrat vypiji. Priprava a konzumace zabere dohromady 5 min. Kdysi jsem je pracne prezvykoval, ale to uz me preslo. Neni to chutove nic moc, ale svuj ucel to dokonale splni.

    — Kme · 30.07.10 · #

  4. dobry den, chcem sa spytat, kolko by jedna davka (150g) obsahovalo bielkovin,sacharidov atd. za odpoved vopred dakujem…Kubista

    Denis Kubista · 19.08.12 · #

  5. co ty hrubky?

    — kokodák · 5.09.12 · #


Jaký je opak dne?

Fitness menu