Jak přibrat – jak cvičit a kdy a co jíst

A pokračujeme s menším zpožděníčkem v dalším díle o přibírání v seriálu přibíráme s Milesem. Dnes se budeme věnovat podle edičního plánu tématu jak cvičit a kdy a co jíst. Jak jsme zjistili tak existuje celá řada čtenářů kteří náš seriál sledují a to jen potvrzuje fakt že přibírání je správné se věnovat – tedy minimálně mu věnovat stejnou pozornost jako hubnutí.


Pro seriál přibíráme s Milesem jsme označili všechny články štítkem přibírání.

A protože jsme dostali do redakce některé zajímavé náměty že nejvíce vám vyhovuje styl článků bez zbytečné omáčky ve stylu otázky a odpovědí – tak nechť je vaše přání splněno!

Držte si klobouky, ... začínáme!

Jak, Kdy a Co jíst

Obzvlášť u přibírání platí – nikdy není dost ;) – s troškou nadsázky samozřejmě.

Takže takhle nějak budete už brzy jíst :) pro některé kterým přibírání půjde lehčeji tak mohou nahradit tu hard-core večeři tuňákem – pozor ne makrelou ta obsahuje hodně soli. Jídelníček – přesně a precizně rozpracovaný bude následovat v dalším díle – tohle je pro nedočkavce a pro inspiraci – že Wenco :)

Zapomeňte na omáčky, knedlíky, pokrmy z bílé mouky jako je pečivo, rohlíky, polévky ano ale nepřehánět to s nimi jelikož vám pak nezbude místo na jídlo!

Kolik pít

Pijte hodně – co to půjde – potřebujete dostat do těla vodu aby se vám rychleji regenerovaly svaly a nedocházelo k dehydrataci.

O pitném režimu doporučuji přečíst následující článek: Pitný režim nejen při cvičení

Vitamíny a minerály

Velmi důležitá složka – obzvlášť při nabírání svalové hmoty – v objemu. Prostě přibíráte a do těla vám putuje s jídlem spousta toxických látek – vitamíny a minerály fungují jako antioxidanty.

Kolik a jak dávkovat? Dozvíte se v následujícím článku. Nyní doporučuji pročíst následující související články:

 

Kolik spát

Spěte co to půjde – doufám že brzy přijde správný čas a budu se vám moci svěřit s tím jak jsem spával já :) Spěte pokud možno po větším jídle, spěte alespoň 8 hodin denně a spěte kvalitně – žádné alkoholické párty a pařbičky.

Jak moc cvičit

To se dozvíte také v jednom z následujících článků – konkrétní trénink – a zdarma. Napovím že budeme cvičit zpočátku 3x týdně posléze 4x týdně a v závěru přibírání vždy stylem 2+1 tedy dva dny tréninku a jeden den volna na regeneraci – ale to už budem “prasátka” :) a tělo si to může dovolit.

Prasecí den

Myslíte že je absolutně nutné celý půl rok striktně dodržovat jídelníček? Ano, je to ideální a obzvlášť pokud chcete hubnout – v případě přibírání můžeme být malinko benevolentnější zejména v případě že vám nutně nejde jen o svalovou hmotu.

Navíc i v případě hubnutí trenéři a dietologové ordinují jeden den za 7-10 dní ve kterém si dopřejete “neřest” kterou máte rádi. Tedy prostě něco na co máte chuť. Ty galeje typu kuřecí, rýže, tětoviny, kuřecí ... se dají vydržet ale nejste špičkový závodníci abyste si nemohli dát jednou za čas do nosu tak aby vás to namotivovalo k další práci. Navíc i závoďáci v průběhu roku mají “své dny” :)

A příště zde vyjde už konkrétní jídelníček – který můžete začít dodržovat. Máte radost? Pak mám ještě jednu dobrou zprávu. Jak jsem se zmiňoval v některých komentářích tak došlo k mírnému zpoždění což mi někteří čtenáři – Wenca aspol. ;) nemohou zapomenout – takže tímto oznamuji že tento týden vyjde každý den jeden článek o přibírání. Vážíme si vás a nechceme abyste museli pro informace chodit daleko jinak.

Miles – tučňák čekatel :))



Vydáno dne 5.02.06 - publikoval: Miloslav Lujka

Přidat si článek Jak přibrat – jak cvičit a kdy a co jíst do záložek: post this at del.icio.uspost this at Diggpost this at Google Bookmarks

Komentář

  1. Dobrý den
    chtěla jsem se poradit ja přibrat jsem docela hubená a trápí mne to. je mi 13 let a vázim 42.
    prosím poradte mi co mám jíst bez nejakých práškú.

    Děkuji prosím odpovídejte na E-mail barcao66@seznam.cz

    barbora · 23.04.09 · #

  2. Ahoj Miles,obracim se na tebe se svym problemem,je mi 32 let,merim 174 a vazim 56kg,nechal jsem si udelat zdravotni testy,jestli nejsem nejak nemocnej a podle doktoru jsem zdrav.Trapy mne ma hubenost,chtel bych te pozadat o tvuj “recept” na pribrani.Snazim se i cvicit,ale zrejme nekde delam chyby,a cloveka to pak ani nebavy,kdyz nejsou vysledky.S reklam na hubnuti se mi chce zvracet,asi vis nejlip sam jak se citim.Predem ti moc dekuju

    Roman · 18.07.09 · #

  3. Ahoj mam takový menši problem.Začal sem posilovat posiluju už 6 tyden vše je ok.akorat mam takovi menši problem ze stravou v každem jidelníčku se použivaji buť cela vejce nebo jen bilky.Než sem začal cvičit tak sem si zašel k doktorovi a ten me zistil vysoky cholesterol a předepsal mě prašky.Mužu konzumovat podle vašeho jidelničku?Nebo co bych mel jist misto vajec?Moc děkuji a omluvte me pravopisne chybi.

    Radek · 28.07.09 · #

  4. Zdravím.
    Obracím se na Vás s dotazem ohledně cvičení, které mám ráno na 7:15 a nevím, jestli je lepší dvě hodiny před ním sníst 50 g müsli (bez cukru) s bílým jogurtem nebo jen něco lehkého (jablko, banán…) hodinu před, a až po cvičení si dát “pořádnou” snídani?
    Děkuji Vám za odpověď a přeji hezký den!
    Petra

    Peťka · 12.09.09 · #

  5. Dobrý den

    Jako nezlobte se na mě, ale větší šílenost jsem snad na přibírání nečetl, tohle jsou tak rady dobré na zhuntování celého těla, nejvíc mě dostalo to jídlo ve 22h a rady typu, že by člověk měl jít spát po velkém jídle, opravdu pěkná bomba na žaludek a trávící ústrojí, tohle mohl napsat opravdu jen člověk, který o správný výživě a metabolismu těla neví vůbec nic.

    wilson · 27.10.09 · #

  6. Dobrý den,
    potřebovala bych poradit je mi 31 let a léčím se s játry beru interferon už pul roku a hrozně moc hubnu.Vážím pouhých 43kg a doktoři si už neví rady.Hrozně ráda bych věděla co a kdy a kolik sníst.Cvičit nemohu,jelikož nesmím mít žádnou zátěž.Prosím odpovězte na muj e-mail.Děkuji Myška

    Myška · 16.12.11 · #

  7. Ahoj asi 3 měsíce chodím cvicit 3x týdne do posilovny,10 min kardio,cca hodina a půl tréning na strojich.zhruba před týdnem v noci me začalo pichat u srdce a mam pocit žeber ve svěráku…při cviceni v posilovne pozoruju abnormální bušení srdce,posadil bys mi jestli mam jít na plicní nebo na ekg nebo si nechat udělat test zatěžový? Jestli je vubec pro lidi se srdečními odchylkami vhodný tréning v posilovne?napište na email moc děkuji

    Oxana · 9.05.12 · #

  8. Dobrý den,potřebovala bych prosím poradit.. Je mi 20 let,měřím 166 centimetrů a vážím pouhých 44 kilo. Už si nevím rady,za mou váhu se doslova stydím. Nemohli byste mi zpracovat třeba jídelníček.? Byla sem v nemocnici na podezření na anorexii,to se vyloučilo.Děkuji za odpoved,odepište prosím na email..Děkuji,Kateřina.

    Kateřina · 10.01.13 · #

  9. ahoj Milo,prosím tě o pár rad.Mám podobný problémy jako ostatní co ti píši.Je mi 27 měřím 172cm a važím 70kg.Asi před rokem sem cvičil a použival jsem creatyn mnohohydrat,přibral sem sice 10kg,ale omezíš to a je to vše prič.Teď sem se rozhodl jít na trošku zdravěši cestu.Chtěl bych znovu nabrat a už si vahu udržet.četl sem že se da za tři měsice nabrat 10kg ve svalech aniž bych musel brát nějaky sprominutím(sračky).kdyby si veděl co semnou tak mě prosim poraď.Velmi bych to ocenil.předem díky a svalů zdar a sílu.

    petr · 3.04.13 · #

  10. Jak přibrat, kdy, co jíst a jak si zhuntovat tělo. Důležitý je spánek a to pro všechny. V první řadě by měl každý mít dostatek spánku a ne chodit spát po půlnoci, dávat si budík na jídlo.. hloupost.

    asi marťan · 23.02.14 · #

  11. Ahoj mam problem nahodit zase nejake to kilo nahoru. Je mi 19 let vazim 40kilo. Jim co to jde a furt nic. Mam rychle traveni ale takhle hubens jsem jeste nebyla. Muzes mi poradit jk na to ? Dik nikol

    nikola · 22.04.14 · #

  12. tohle musel psát nějakej blb. Jak mam spát kvalitně 8hodin když podle výše uvedeného jídelníčku mam poslední jídlo v 1h ráno ve 4:30 protein a v 8 snídani. Chtěl bych tedy vidět toho experta co to psal :D

    Lukáš · 27.08.14 · #

  13. Je mi 11 jsem Vysoká 145cm a vážím 34 kg.Chci poradit jak přibrat jím i sladkého a taky sportuju nevím jestli je to správné a tak mi Prosím poraďte a napište správní jídelníček

    děkuji

    anet99 · 25.11.14 · #

  14. Dobry den je mi 14 a vazim 42 prosim pomozte mi pribrat

    Adéla · 8.05.17 · #


Jaký je opak dne?

Fitness menu